Μέλι κι αλμύρα εν ώρα εργασίας…

Μέσα Αυγούστου, καλοκαίρι και ραστώνη.. Χτυπούν λίγα τα τηλέφωνα και ο χρόνος στη δουλειά στάζει σα μέλι όπως λέει και ένας φίλος, ξέρει εκείνος… Ίδιο κινέζικο βασανιστήριο σου λέω! Σα μέλι γλυκό, σε λιγώνει μεσημεριάτικα και θέλεις να κοιμηθείς. Σου γεμίζει θερμίδες τον πισινό σου, έτσι καθισμένος συνεχώς καθώς είσαι  σε μια καρέκλα χωρίς προφανή λόγο για να κινηθείς–ΔΕ θέλεις, ΠΡΕΠΕΙ να είσαι εδώ. Να παρίστασαι… να βουλιάζεις αργά και βασανιστικά στην άμμο που περιμένεις να πέσει αντίστροφα, καθώς ονειρεύεσαι αμμουδερές παραλίες…

– «Και γιατί δεν σας διώχνουν τέτοιες μέρες λίγο νωρίτερα, βρε παιδάκι μου;», που λέει και η γιαγιά μου…Άσε ρε γιαγιά, μην βρουν την αφορμή και μας διώξουν έτσι, μια και καλή…

Και όμως είναι κάτι άλλοι που κολλάνε σαν τις μέλισσες στο μέλι. Δε λένε να φύγουν ούτε για άδεια, έχουν κολλήσει στο γλυκό του κουταλιού, της επιτυχίας (;)…Και είναι μεγάλο το κουτάλι! Ίσως και χρυσό…Τρώνε με αυτό και παχαίνουν…Εγκέφαλο τε και σώματι, δυσκίνητα βλέπεις και τα δύο, καλή η καρέκλα. Σε αυτούς, εν αντιθέσει με του λόγου μου, τους αρέσει η καρέκλα. Αν σηκωθούν, θα την πάρουν και αυτή μαζί τους, αν την χάσουν, θα αισθανθούν ότι κάτι τους λείπει, χωρίς να καταλαβαίνουν ότι αυτό συμβαίνει ήδη…

 Δεν ξέρω αν το θέλω το γλυκό… Σε λιγώνει, σε παχαίνει, σε ξεγελάει. Θυμίζει την παιδική σου ηλικία όταν ήσουν μικρός και σε μπούκωναν με αυτό, να σταματήσεις να κάνεις αταξίες, να κλαις, να κάνεις το δικό σου, την επανάστασή σου.

 Δώστε μου την αλμύρα. Να χω λόγo για να αντισταθώ. Να έχω ζωή, λόγο για να ξεδιψάσω…

 

 ΥΓ: Νικόδημε, τόσα χρόνια μετά, το κειμενάκι μου και στο δικό μου πια μπλογκ.

Και ας μην υπάρχει η γιαγιά μου πια…

(φωτό από ιστοσελίδα www.protagon.gr)

Σχολιάστε

