Πετώ ψηλά το χαρταετό της αγάπης μου…

37891_1296048694430_1626739794_617851_517588_nΓια τον εαυτό μου και τα πράγματα τριγύρω. Την ειρήνη που χρειάζομαι. Μέσα και απ’έξω μου. Για να έχω μοναδικό κουβάρι μπλεγμένο στη ζωή μου την καλούμπα του χαρταετού. Και να ξέρω ότι θα θέλω συνέχεια να αμολάω σχοινί.Χρόνο με τον χρόνο, όλο και πιο μακρυά.  Χρόνο με το χρόνο όλο και πιο ψηλά. Με στόχο κάποια στιγμή να φτάσω τον ουρανό…

«Ο χρόνος επηρρεάζει με πολλούς τρόπους τον άνθρωπο, αλλά φοβάται μόνο ένα πράγμα.

Δεν τολμάει να αγγίξει την αγάπη που είναι απλή και αληθινή.

Την κάνει να ανθίζει περισσότερο, όχι λιγότερο…»

Prem Rawat

Καλό τριήμερο και Καλή Σαρακοστή σε όλους!

H παραπάνω ζωγραφιά είναι της ταλαντούχου ζωγράφου Στεφανίας Βελδεμίρη από την εικονογράφηση του παραμυθιού «Το Κίτρινο Παραμύθι» του Κώστα Στοφόρου τους οποίους και «ανακάλυψα» πέρυσι κατά την περίηγησή μου στο διαδίκτυο. Τόσο ο πρώτος με τις λέξεις του, όσο και οι δεύτερη με τις ζωγραφιές της σε ταξιδεύουν σε δρόμους πραγματικά μαγικούς…Ονειρεύομαι  κάποια στιγμή ένα παιδικό δωμάτιο ζωγραφισμένο από τα χεράκια της Στεφανίας… 🙂

2 thoughts on “Πετώ ψηλά το χαρταετό της αγάπης μου…

  1. Σε ευχαριστώ Μαγισσούλα μου. Φιλάκια ανοιξιάτικα και από εδώ.
    Το καλό με τους χαρταετούς της αγάπης μας, είναι ότι καθώς ο ουρανός είναι ανεξάντλητος, τους χωράει όλους να πετούν όμορφα, δίπλα δίπλα…

    Χαχαχα, το σκέφτηκα και γω, πράγματι συνονόματη η κυρία Βελδεμίρη…Και η προηγούμενη ζωγράφος για την οποία μιλούσα στο μπλογκ, σε παλιότερη ανάρτηση, λεγόταν Στεφανί-δη. Απίστευτο! 🙂

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

