Εαρινή ισημερία:Η μέρα γίνεται ίση με τη νύχτα…

kokkinolaimis

σήμερα.

Το φως αρχίζει να εξισορροπεί το σκοτάδι.

Αποφασίζω να είμαι και γω ανοιχτή σε οτιδήποτε νέο, όμορφο και  θετικό, κόντρα στα τόσα σκοτεινά που ακούω γύρω μου.

Κι ας έχει συννεφιά η σημερινή μέρα.

Ένα σεντόνι είναι απλά. Από βαμβάκι.

Θα βρέξει δάκρυα, και μετά θα μου σκάσει ένα φιλί ο ήλιος.

Γιατί η  άνοιξη ήρθε.

Είναι εδώ.

Μου το’ πε ένα πουλάκι…

Ο πίνακας «καλογιάννος» ανήκει στο ζωγράφο Χρήστο Μποκόρο.

6 thoughts on “Εαρινή ισημερία:Η μέρα γίνεται ίση με τη νύχτα…

    • Είπαμε Λιακάδα μου, το θέμα είναι πως επιλέγεις να ζήσεις εσύ, αυτό που σου δίνεται και είναι πολλές φορές άνω των δυνάμεων ελέγχου σου.
      Καλά όχι πως είμαι κάθε μέρα αισιόδοξη, ωστόσο πιστεύω πως η αισιοδοξία (όπως και η απαισιοδοξία και η κακή διάθεση άλλωστε) είναι μεταδοτική!
      Αν δεν έχω να κρατηθώ λοιπόν από κάτι άλλο, θα κρατηθώ αισιόδοξα από την άνοιξη, περιμένοντας να ανοίξει και το μυαλό κάποιων μπουμπουνοκέφαλων που παίρνουν αποφάσεις ζωής για όλη την Ευρώπη και την Ελλάδα γενικότερα…Ουφ!

      Μου αρέσει!

    • Καλώς τη μου! Αχ, εμείς στις πολυκατοικίες της Αθήνας, που τέτοια τύχη για χελιδονοφωλιές Μελιτάκι μου, ωστόσο είμαι αρκετά τυχερή να παρατηρώ τα πουλιά στο καινούργιο Δέντρο έξω από το παράθυρο (καρακάξες, σπουργίτια κτλ), τα έντομα (κάθε μέρα ανακαλύπτω και ένα καινούργιο περίεργο να «ανηφορίζει» στα τζάμια του σπιτιού – έχουν μια αδυναμία σε αυτά της κουζίνας), ενώ χτες το απόγευμα που βγήκα να περπατήσω και να πάρω μια ανάσα από τα άγχη και τις στεναχώριες στο κοντινό μας άλσος, γύρισα πίσω με μια ανθοδέσμη γεμάτη λευκά ανθάκια από αγριοκρέμμυδα και κίτρινα από τις άγριες βρούβες που φυτρώνουν εκεί. Τώρα, το πως με κοιτούσε ο κόσμος, ολόκληρο γαϊδούρι να κουβαλάω μέσα στο προάστιο «νυφιάτικη» ανθοδέσμη από αγριολούλουδα, είναι άλλο θέμα…
      Σου λέει, εδώ ο κόσμος καίγεται και αυτή πάει για…βρούβες!
      Κάτι τέτοια χαζά όμως με «κρατάνε», συνονόματη! 🙂
      Το Σαββατοκύριακο θα μαζέψω μια νέα αγκαλιά ανθάκια αγριοκρέμμυδων να τα πάω στον Άγγελό μου…

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

