Μανούλες του κόσμου

   Θυμάται κανείς τον Τάο Τάο; Ήταν τόόόσο γλυκός όσο και ο γιόκας μου!

  Κοιμήσου πουλάκι μου, είναι πρωί ακόμη!

    Ωωωώπα το μωρό μου!

   – Μαμά, άμα μεγαλώσω θα γίνω χοντρή σαν κι εσένα;

– (…)

   Για μένα θα είσαι πάντα βασιλιάς…

  Τσίμπα με, είναι αλήθεια τόση αγάπη;

   Κορίτσια, όλες κοντά λέμε!

  Μαμά, με γαργαλάνε τα μουστάκια σου! Μήπως να κάνεις αποτρίχωση;

  Πάάάλι αγκαλίτσα βρε καλό μου; Τρώω τώρα!

 Έλα να σου σκάσω ένα υδροδυναμικό φιλάκι!

  Μαμά, θα μου πεις ένα παραμύθι; Τη Χιονάτη!!

 Μπεεεεεε-μπη μου εσύ!!

 Όλοι κάτω από τη φτερούγα αλλιώς θα σας (τις) βρέξω εγώ! Γρήγορα!

 – Μαμά, δε μπορώ να κοιμηθώ!

– Μέτρα κουκίδες παιδί μου!

 Μοι-αο-ζουμε σαν δυο σταγόνες νερό!!

 Κερατούκλη μου εσύ!!!!

 Να χεις πάντα τις κεραίες σου ανοιχτές στη ζωή σου, παιδί μου!

– Δε μου αρέσει το φαγητό!!!Τι είναι πάλι αυτά τα μαρούλια και καρότα!; Μπλιάααχ!Δίαιτα μου κάνεις;

– Τους θαλάσσιους ελέφαντες στην προηγούμενη φωτό, τους είδες; Μπρος, φάε το μαρούλι σου!! Μπροος!

-Μαμάάά;

-Τι είναι παιδί μου;

-Μαμά, είμαι ασχημόπαπο;

-Αγαπούλα μου, για μένα είσαι το ωραιότερο πλάσμα στο κόσμο…

Σχολιάστε

