Τι είναι πραγματικά η ζωή;

ladybug-dandelion-perfect-timing

 

Σκεφτόμουν-μετά από ένα πολύ δύσκολο ψυχολογικά τετράμηνο- τι είναι πραγματικά η ζωή;

Μα…

Τα δυνατά συναισθήματα που μας επιτρέπει να βιώνουμε, θετικά ή αρνητικά, και το πού εμείς επιτρέπουμε να μας οδηγήσουν εκείνα …

Πιο κάτω, δέκα λεπτά από τη μελωδία του soundtrack της ταινίας Mr. Magorium’s Wonder Emporium, το μαγαζί των παιδικών θαυμάτων του Ντάστιν Χοφμαν. Ακουγοντάς την,  νιώθει να εισέρχεται κανείς μέσα σε έναν ανεμοστρόβιλο σβουρίγματος-του βαλς αυτού που είναι η ίδια η ζωή!

Σε τούτη τη δίνη μπλεγμένος, πρέπει να μάθει να ακολουθεί τα βήματα- άλλοτε γοργά, άλλοτε πάλι ήρεμα- και να μην χάνει το μέτρο, όπως και την γερή βεβαιότητα του ποιός  είναι πραγματικά μετά από κάθε βήμα, ακολουθώντας τον ρυθμό της…

Στροβιλιστείτε λοιπόν!!

Τι ακόμα κι αν τα φτερά σας είναι μικρά;;

Πάντα κατορθώνουμε να πιαστούμε από κάτι δυνατότερο…

 

13 thoughts on “Τι είναι πραγματικά η ζωή;

  1. Ακόμα και αν τα φτερά μας είναι μικρά ο άνεμος που τα σπρώχνει από κάτω μπορεί να είναι μεγάλος!
    Τίποτε δεν πρέπει να μας σταματά από το να ονειρευόμαστε, να αγαπάμε , να διεκδικούμε , να ζούμε!
    Υπέροχη ανάρτηση!Καλό απόγευμα να έχεις!

    Μου αρέσει!

    • Ναι, Μελιτάκι μου έτσι είναι, ίσως αυτός να είναι ο λόγος που υπάρχουν άνεμοι παντός τύπου και καιρού…;) Η φωτιά μέσα μας και ένας ούριος άνεμος, απογειώνουν το αερόστατο της ψυχής μας, αρκεί σιγά σιγά να πετάμε τα σακουλάκια βάρους που καταχωνιάζουμε κατά καιρούς μέσα μας… Στο να διεκδικούμε και να ονειρειρευόμαστε βέβαια, οι δάσκαλοι παίζουν πολύ μεγάλο ρόλο, ιδιαίτερα στις μικρές ηλικίες, οπότε συνέχισε να εμπνέεις όνειρα και διεκδικήσεις, συνονόματη…Φιλιά γλυκά επίσης!

      Μου αρέσει!

    • Συμφωνώ απόλυτα πατούσα μου, οπότε πρέπει να κάνουμε ότι χρειάζεται για να μακρύνουμε και φτερά και βλέμμα, έτσι δεν είναι; Καλός και ο οφθαλμίατρος, αλλά πολλές φορές και η ψυχή μας χρειάζεται τα σωστά γυαλιά, ή το πανάκι που θα καθαρίσει τη θολούρα από τα τζάμια τους… 😉

      Μου αρέσει!

  2. Μα τι χαρά που σήμερα το βραδάκι, σα να έγινε κάτι μαγικό και καθάρισε λίγο παραπάνω η χαλασμένη μου οθόνη και κατάφερα να σε διαβάσω και ν’ αφήσω σχόλιο! 😉
    Το αισθανόμουν πως κάπου ζοριζόσουν, γιατί αλλιώς δεν θα έμενε τόσο καιρό το σπιτικό σου, αραχνιασμένο… ελπίζω να έχεις βρει τη δύναμη, ν’ ακολουθήσεις τη ροή του ποταμού, μ’ επίγνωση…όχι που μπορούν ν’ αλλάξουν τα γεγονότα, σίγουρα όμως μπορεί ν’ αλλάξει ο τρόπος που τα βιώνουμε, ίσως λίγο πιο αποστασιοποιημένα!
    Δεν έχω δει την ταινία, αλλά η μουσική είναι όντος εξαιρετική!
    Γράφε, γιατί γράφοντας καθαρίζει το τοπίο μέσα μας και εσύ μπορείς να γράφεις!

    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! ❤

    Μου αρέσει!

    • Ξέρω ότι μετά από ένα χρόνο, κάποιοι από σας μαγισσούλα μου με έχετε «καταλάβει» αρκετά καλά, ώστε να αισθανθείτε ότι το αράχνιασμα του σπιτικού μου κρύβει κάτι περισσότερο από αράχνιασμα σκέψης ή απλής έλλειψης χρόνου, και σας ευχαριστώ για αυτό…:)Η αλήθεια είναι ότι πέρασα ένα τεράστιο διάστημα που δεν προλάβαινα από τη μια να γράψω τίποτα, από την άλλη λόγω ανάμεικτων συναισθημάτων μπλόκαρα και να εκφραστώ, μα τώρα σαν να ξεκαθάρισε το τοπίο, και η επικοινωνία, αλλά κυρίως το παιχνίδι με τις λέξεις, που εκφράζουν ψυχές και βιώματα, μου έλειψε τόσο πολύ ώστε κατάφερα να επιστρέψω…Και πραγματικά δεν κρύβω πόσο χαίρομαι που είστε κι εσείς εδώ…
      Δυο άσχημες εμπειρίες είχα και τούτη την άνοιξη…Μια στον επαγγελματικό τομέα- καθώς διαπίστωσα για μια ακόμη φορά πόσο αναλώσιμος κρίνεσαι, ή απειλείσαι συνεχώς ότι είσαι- ιδιαίτερα αν εισαι γυναίκα παντρεμένη στα μέσα των τριάντα της χωρίς παιδί- και μια σε προσωπικό επίπεδο, στο στενό φιλικό μου περιβάλλον:μια βρεφική ψυχούλα που τη περιμέναμε όλοι πως και που είχε έρθει στη γη μετά από πολύ αγώνα, επέλεξε να μείνει μόλις δυο μέρες μαζί μας και μετά να πάει στον ουρανό…Και τότε, αντί οι γονείς της να γίνουν γονείς, γίνηκαν ξανά πληγωμένα παιδιά, και καθώς οι δικοί τους γονείς είχαν προβλήματα υγείας ή ήταν και αυτοί στον ουρανό, έπρεπε εμείς, οι φίλοι τους, να γίνουμε προωρα λίγο «γονείς» για αυτούς εκτός από φίλοι, σε τούτη τη δύσκολη πραγματικά περίοδο…
      Η άνοιξη πολλές φορές κατεβάζει λουλούδια αλλά επιμένει να ανεβάζει Αγγέλους…Τι είναι αυτό το πράγμα πια…!
      Ωστόσο, για μια ακόμα φορά, καθώς ο χρόνος είναι γιατρός και η όρεξη για ζωή οδηγός, όλοι οφείλουμε να κάνουμε το επόμενο βήμα μέσα στο στροβίλισμα του προσωπικού μας βαλς, έτσι δεν είναι; Αφιλάκια καρδιάς!!

      Μου αρέσει!

  3. Έτσι ακριβώς καρδούλα μου! ❤
    Ξέρεις πια φράση με κρατούσε και με κρατά ακόμα δυνατή;
    "Ευλογημένος όποιος δεν προσδοκά, δεν θα απογοητευτεί ποτέ" το είπε και ο Βούδας και ο Χριστός… είναι σαν αυτό που λέει και ο λαός:
    "Αν είναι νάρθει θε ναρθεί, αν όχι ας προσπεράσει"! 😉
    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς (ζυγούλα!) 🙂

    Μου αρέσει!

  4. Ήμουν σίγουρη ότι κάτι είχε συμβεί κι έλειπες απ’τη γειτονιά μας, δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χάρηκα που διάβασα ανάρτησή σου! 🙂 Να μένουμε και να επιμένουμε, όσο κι αν πονά. Να σκύβουμε τρυφερά στο μικρό παιδί μέσα μας και δίπλα μας 🙂 Νοερές αγκαλιές από Μελβούρνη

    Μου αρέσει!

  5. Έτσι ακριβώς Κρητικοπούλα μου, να επιμένουμε για το επόμενο σκαλί της προσωπικής μας ωρίμανσης και την επόμενη ψυχή, που γνωρίζοντας την καλύτερα και αλληλοεπιδρώντας μαζί της, γίνεται ένα μέρει και δικό μας κομμάτι… Φιλιά γλυκά στη μακρινή Αυστραλία, και τη γλυκια γιαγιάκα σου, και ας μην την έχουμε γνωρίσει,παρά μόνο απο τα κείμενά σου… (ακόμα γελάω μονη μου οταν βλέπω διαφήμιση του pretty bra, χιχιχι).Ανταποδίδω τις αγκαλιές !

    Μου αρέσει!

  6. Χαχαχα! Μη γελάτε κορίτσια… δεν έχετε ιδέα πόσο με βόλεψαν τα pretty bra… και να φανταστείς πως ο Παραμυθοσύντροφος μου, μου τα αγόρασε για να μου κάνει πλάκα στην επέτειο του γάμου μας (31 χρόνια!) 😆
    (Πάντως έχουμε χιούμορ!)

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά στην όμορφη παρεούλα! 🙂

    Μου αρέσει!

  7. Γιατί να μην σε βολεύουν καλε Μαγισσούλα; 🙂 Είμαι σίγουρη ότι είναι πολυ πρακτικά…Εγώ με τη διαφήμιση και τις αντιδράσεις της γιαγιούλας γελώ…Κάτι παραπάνω παντως θα ξέρει ο Παραμυθοσύντροφος…;) 31 χρόνια, ε; Να είστε πάντα το ίδιο καλα και ευτυχισμένοι Μαγισσούλα μου…Όσο για το χιούμορ, μεγάλο προσόν μεσα σε μια σχέση, ευτυχώς και μένα το Λιονταρακι μου με κάνει να γελώ όσο κανείς άλλος… 🙂 Αφιλακια πολλα!!

    Μου αρέσει!

  8. Ἡ ζωὴ δὲν εἶναι παῖξε-γέλασε
    Πρέπει νὰ τήνε πάρεις σοβαρά,
    Ὅπως, νὰ ποῦμε, κάνει ὁ σκίουρος,
    Δίχως ἀπ᾿ ὄξω ἢ ἀπὸ πέρα νὰ προσμένεις τίποτα.
    Δὲ θά ῾χεις ἄλλο πάρεξ μονάχα νὰ ζεῖς.

    Ἡ ζωὴ δὲν εἶναι παῖξε-γέλασε
    Πρέπει νὰ τήνε πάρεις σοβαρὰ
    Τόσο μὰ τόσο σοβαρὰ
    Ποὺ ἔτσι, νὰ ποῦμε, ἀκουμπισμένος σ᾿ ἕναν τοῖχο
    μὲ τὰ χέρια σου δεμένα
    Ἢ μέσα στ᾿ ἀργαστήρι
    Μὲ λευκὴ μπλούζα καὶ μεγάλα ματογυάλια
    Θὲ νὰ πεθάνεις, γιὰ νὰ ζήσουνε οἱ ἄνθρωποι,
    Οἱ ἄνθρωποι ποὺ ποτὲ δὲ θά ῾χεις δεῖ τὸ πρόσωπό τους
    καὶ θὰ πεθάνεις ξέροντας καλὰ
    Πὼς τίποτα πιὸ ὡραῖο, πὼς τίποτα πιὸ ἀληθινὸ
    ἀπ᾿ τὴ ζωὴ δὲν εἶναι.

    Πρέπει νὰ τηνε πάρεις σοβαρὰ
    Τόσο μὰ τόσο σοβαρὰ
    Ποὺ θὰ φυτεύεις, σὰ νὰ ποῦμε,
    ἐλιὲς ἀκόμα στὰ ἑβδομῆντα σου
    Ὄχι καθόλου γιὰ νὰ μείνουν στὰ παιδιά σου
    Μὰ ἔτσι γιατὶ τὸ θάνατο δὲ θὰ τόνε πιστεύεις
    Ὅσο κι ἂν τὸν φοβᾶσαι
    Μὰ ἔτσι γιατί ἡ ζωὴ θὲ νὰ βαραίνει
    πιότερο στὴ ζυγαριά.

    Ναζὶμ Χικμέτ

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

