Όλα τα ΝΑΙ του κόσμου και ένα κόκκινο μπαλόνι…

kokkino mpaloni

Τώρα, ένα χρόνο περίπου μετά τη μετακόμιση, ξεκαθαρίζω παλιά αποκόμματα περιοδικών και εφημερίδων, καλά φυλαγμένων στην άκρη, με θέματα που μου έχουν τραβήξει κατά καιρούς το ενδιαφέρον. Ένα από αυτά και το CD «Όλα τα Ναι του κόσμου»  που περιέχει  11 τραγούδια σε στίχους της Ελεάνας Βραχάλη, ερμηνευμένα από ποικίλους συντελεστές,  όπως Γαλάνη, Μπάμπαλη, Αλευράς, Ονειράμα κ.α. καθώς και 8 κείμενα.

Σε τούτο το CD  οι στίχοι και τα κείμενα είναι εμπνευσμένα από το ομώνυμο παραμύθι της ψυχολόγου και καθηγήτριας Φωτεινής Τσαλίκογλου, αλλά και το βιβλίο «Δε μ’ αγαπάς, μ’ αγαπάς» της συγγραφέως Μαργαρίτας Καραπάνου που βασίζεται στην αλληλογραφία ανάμεσα σε εκείνη στην Αθήνα και τη συγγραφέα μητέρα της Μαργαρίτα Λυμπεράκη στο Παρίσι για κάποια χρόνια…

Παρακάτω δείτε σε τι λένε ΝΑΙ οι συντελεστές του CD

καθώς και ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια από τον δίσκο αυτό, το ομώνυμο τραγούδι «όλα τα ναι του κόσμου», ερμηνευμένο από την Ηρώ.

Η αναζήτηση στο ίντερνετ που οδήγησε στο παραπάνω βίντεο,με παρέπεμψε με τη σειρά της στην εξαιρετική, αλλά άγνωστη για μένα μικρου μήκους ταινία του 1956 «Το κόκκινο μπαλόνι» του Albert Lamorisse. Η ταινία πήρε όσκαρ σεναρίου και ο μικρός πρωταγωνιστής, είναι ο γιος του σεναριογράφου. Πέρα από το σενάριο, και η φωτογραφία της με τις αντιθέσεις χρωμάτων και συναισθημάτων είναι απλά υπέροχη…

Ξεκλεψτε 30 λεπτά από το χρόνο σας και απολαύστε την ανοίγοντας ολόκληρη την οθόνη του υπολογιστή σας, γιατί αξίζει…

Λέω ΝΑΙ στα όνειρα, ΝΑΙ στο δικαίωμα να κάνεις λάθος αρκεί να έχεις όρεξη να επανορθώσεις, ΝΑΙ στην αγάπη, ΝΑΙ στην επικοινωνία και βέβαια ΝΑΙ σε όλα τα παιδικά βλέμματα…

Εσείς σε τι λέτε ΝΑΙ;

8 thoughts on “Όλα τα ΝΑΙ του κόσμου και ένα κόκκινο μπαλόνι…

  1. Χμμμ…λέω ναι στη ζωή ,στον έρωτα, στα όνειρα , στην αγάπη , στη φιλία, στην οικογένεια , στα χαμόγελα , στην ευτυχία, στην ειρήνη ,ουφ! άμα συνεχίσω δεν μου φτάνει μόνο μία απάντηση αχχαχαχ. Πολύ όμορφη ανάρτηση!
    Φιλιά παραμυθού μου!

    Μου αρέσει!

    • Είναι ωραίο να σκέφτεται κανείς σε ποσα πράγματα μπορει να λέει ναι,καθημερινά, οταν μας κατακλύζουν συνέχεια τα όχι γύρω μας ή μέσα μας, σαν αφήσουμε τον φόβο να μας κυριεύσει, έτσι δεν είναι;Καλή σου μέρα Μελιτάκι μου! 🙂

      Μου αρέσει!

  2. Καλημέρα!
    Κατ’ αρχάς χαίρομαι που επιτέλους πήρα καινούργιο pc και μπορώ να σχολιάσω λίγο πιο εκτεταμένα τις αναρτήσεις των φίλων μου! (είχε σπάσει η οθόνη του παλιού και τα «έβλεπα» όλα θολά) 😉

    Το video με το μπαλόνι, είναι όντος ότι πιο τρυφερό έχει κυκλοφορήσει τα τελευταία χρόνια και είναι μεγάλη η χαρά να το ξαναβλέπει κανείς!

    Πάμε τώρα στα ΝΑΙ…Xμ! νομίζω πως λέμε πολύ εύκολα ναι…για πολλά χρόνια, έλεγα στα πάντα ναι, σε σημείο να μπλέκω σε καταστάσεις που στη συνέχεια δεν μπορούσα να ελέγξω ή ν’ αντιμετωπίσω…
    Η Γαλάνη ίσως είναι η μόνη που εκφράζει καθαρά, πόσο σημαντικό είναι να μάθουμε να λέμε όχι, γιατί μόνο έτσι τα ΝΑΙ που θα λέμε στη συνέχεια στη ζωή μας, θα μας αντιπροσωπεύουν πραγματικά, γιατί θα είναι ΝΑΙ καρδιάς!
    Εξαιρετική ανάρτηση παραμυθού μου!

    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! ❤

    Μου αρέσει!

  3. Καταρχήν μεγειές τον καινούργιο σου υπολογιστή!!Εγώ παιδεύομαι με έναν αργόσυρτο που πρέπει να αλλάξω κάποια στιγμούλα!

    Θα έλεγα μαγισσούλα μου πως αν και καταλαβαίνω απόλυτα τι θέλεις να πεις, η ζωή είναι ένα νόμισμα με δυο πλευρές: Λέγοντας ναι σε κάτι, αυτομάτως λες όχι σε κάτι άλλο και το αντίστροφο, επομένως και η Γαλάνη φαντάζομαι όταν λεει όχι εννοεί στα αρνητικά, διπλο πλην λοιπόν ίσον συν και σίγουρα αυτό το συν, αυτό το ναι, θέλουμε να είναι ναι καρδιάς, κάτι που θα εννοούμε και θα θέλουμε πραγματικά…

    Τα αφιλάκια μου και απ’εδώ! 🙂

    Μου αρέσει!

    • Ότι μας κάνει να σκεφτόμαστε θετικά και να γεμίζουμε με ενέργεια μπόλικη ώστε συνεχίζουμε να κάνουμε πράξη τα παιδικά μας ονειρα-αλλα και τα ενήλικα βέβαια!-έχει πάντα τεράστια αξία, Κατερίνα μου συνονόματη…Σε ευχαριστώ που πέρασες απο το σπιτικό μου, εύχομαι να τα λέμε συχνα!!Συνέχισε το positive thinking, είναι μεταδοτικό! :))

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

