Καλοκαιρινές εικόνες ΙΙ

karabi ilios 3
Άνοιξε πανιά, και πάμε να συναντήσουμε το άγνωστο.
Και αν το μπλε της θάλασσας είναι πιο βαθύ, απ’ότι το ζωγραφίζαμε μικροί,
και αν η αλμύρα του ανέμου πιο πολλή, από ότι περιμέναμε σε κάθε μας βήμα,
ας είναι ο ήλιος που παραμένει ο ίδιος.
Που φωτίζει τις καρδιές, τα όνειρα και των συναισθημάτων μας τα βάθη.
Και ας βγαίνει μετά τη φουσκοθαλασσιά.
Και ας παλεύει με τα σύννεφα στο σκοτάδι.
Αρκεί που θα υπάρχει πάντα εκεί, ο ίδιος, έστω και ντροπαλά κρυμμένος.
Αρκεί που θα το ξέρουμε, εγώ και συ…

2 thoughts on “Καλοκαιρινές εικόνες ΙΙ

  1. Σ’ αυτό το ταξίδι αγαπημένη παραμυθού μου που είναι μοναχικό γι αυτό και πολλές φορές μπορεί να είναι οδυνηρό, τα λόγια μας, οι συναντήσεις μας (ακόμα και οι διαδικτυακές), η επικοινωνία μας, αποκτούν άλλη αίσθηση όταν η καρδιά μας είναι ανοιχτή και εσύ αυτό το γνωρίζεις πολύ καλά…
    Οι καλοκαιρινές σου εικόνες Ι και ΙΙ έφεραν μια τρυφερή και δροσερή αύρα που με άγγιξε βαθιά!
    Καλά μας αρμενίσματα!
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά! ❤

    Μου αρέσει!

  2. Γεια σου μαγισσούλα μου και απο δω…Σου απαντώ μόλις τώρα, καθώς η WordPress μου κάνει κόλπα τον τελευταίο καιρο και δεν με ειδοποιεί πάντα με email για σχόλια σε ιστολόγια που παρακολουθώ, ή και το δικό μου… 😦
    Σε ευχαριστω για τα όμορφα λόγια σου, έλεγα στο Λιονταρακι μου τις προάλλες, «ξέρεις κάπου εκεί έξω, υπάρχουν κι άλλοι συναισθηματικοί άνθρωποι σαν και μένα, που σκέφτονται και γράφουν, εκφράζονται και μοιράζονται ανησυχίες, ονειρα και την αγάπη για τη ζωή με τον ίδιο τρόπο, και το ιστολογιο μου πραγματικα με βούτηξε στην αγκαλιά τους»… Άλλωστε μαγισσούλα μου, αυτό ζήτησε και ο «κλεφτης» μου απο το αεράκι , να αφήσει σπόρο απο τα δικά του ονειρα, μα να χωθεί και σε αυτά των άλλων…Και νομιζω ότι πια, εχει αρχισει δειλα δειλά να το καταφέρνει…Καλά μας αρμενισματα λοιπόν, που θα αγγίζουν τις ανοιχτές καρδούλες μας και θα μας κερνούν γλυκό μεθυστικο καλοκαιράκι…Αφιλακια ειλικρινή και γλυκα! 🙂

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

