Συνήθειες που με κάνουν να χαμογελώ

images (1)

Κοντά στην προτροπή της Σοφίας να μιλήσουμε με τη σειρά μας για το τι μας κάνει χαρούμενες κάθε μία μέρα της εβδομάδας, αναζητώντας έτσι στιγμές ομορφιάς μέσα στην καθημερινότητα, και την μετεξέλιξη της ανάρτησης αυτής από τη Φωτεινή στην αναζήτηση επτά πράγμάτων που μας κάνουν ευτυχισμένουςη οποία και με έκανε και tag σε τούτο το … «εξελιγμένο» ποστ και την ευχαριστώ πολύ!– ας μιλήσω κι εγώ με τη σειρά μου για επτά απλά, μικρά, καθημερινά πράγματα που με κάνουν να νιώθω όμορφα:

Ένα: Ο καφές από αυτόν που σε αγαπά

morning coffeeΚάποιοι μπορεί να…ζηλέψουν, άλλοι μπορεί να απορήσουν, αλλά αυτό που με κάνει να νιώθω όμορφα όταν ξυπνώ είναι το άκουσμα του γουργουρίσματος της καφετιέρας στην κουζίνα, από τον καφέ που μου ετοιμάζει ο σύντροφός μου. Τώρα βέβαια τη τελευταία βδομάδα αυτό έχει λίγο αλλάξει, γιατί πρέπει πια εγώ να ξυπνώ πιο νωρίς από εκείνον και πολλές φορές τον ετοιμάζω έτσι μόνη μου, ωστόσο αυτή η χρόνια συνήθεια συνεχίζεται σίγουρα τα Σαββατοκύριακα! 🙂

Ο καφές είναι για μένα έτσι κι αλλιώς, φιλαράκι, αγαπημένη καθημερινότητα, όταν δε προσφέρεται γενναιόδωρα από το χέρι του καλού μου ενώ εγώ χουζουρεύω τεμπέλικα στο κρεββάτι, είναι σίγουρα μια ξεχωριστή στιγμή μέσα στην ημέρα. Και τρυφερότητα και καφές, αλήθεια, τι άλλο πια να ζητήσει μια ψυχή;;;

Δύο:Το περπάτημα στη φύση

autumn leaves

Η «κηπούπολη», το όμορφα δομημένο και καταπράσινο προάστιο που βρίσκεται δίπλα σε αυτό που κατοικώ τώρα, προσφέρεται για πάσης φύσεως δραστηριότητες, μετρώντας κατάφυτες πλατείες, όμορφα δασάκια και πρότυπες παιδικές χαρές. Αν έχεις μάθει και τους δρόμους από τους οποίους τα αυτοκίνητα περνούν με μικρή συχνότητα και μέτρια ένταση όπως εγώ, μπορείς να περπατήσεις με βήμα ταχύ και για μιάμιση ώρα σε όμορφα στενά και μέσα από λουλουδιασμένα και ρομαντικά σημεία, χωρίς να κινδυνεύεις να τσαλαπατηθείς.

Έτσι και μια και δεν είμαι του γυμναστηρίου, απολαμβάνω αυτό το προνόμιο σε τούτο το ήσυχο προάστιο, όποτε και όπως μπορώ. Παίρνω λοιπόν το αμάξι (που από το φόβο μου συνήθως το αφήνω…ακίνητο – τα έχουμε ξαναπεί) και οδηγώ μέχρι την «κηπούπολη», παρκάρω στους δρόμους της και μετά αρχίζω το… βάδην! Έχω χρονομετρήσει ότι μέσα σε 90 λεπτά μπορείς να τη γυρίσεις σχεδόν όλη! Στην πορεία μου αυτή βέβαια, συναντώ χιλιάδες άλλα πράγματα που με κάνουν να χαμογελώ:

Αγριολούλουδα μικρά, μαμάδες με καροτσάκια που βγάζουν τα μωράκια τους βόλτα, joggers, αθλητές, σκυλάκια, ηλικιωμένα ζευγάρια που κάνουν και αυτά τον περίπατό τους…

Τρία:Η επαφή με τους ανθρώπους,

getting to know you

μια κουβέντα, ένα χαμόγελο.

Αν είχα σπουδάσει αυτό που πραγματικά ήθελα, νομίζω πως θα είχα καταλήξει ψυχολόγος ή δημοσιογράφος. Κι αυτό γιατί  – από ότι μου έχουν πει – είμαι καλή στο να ακούω τον άλλο όταν μιλά, και να εκμαιεύω από την ψυχή του πράγματα που τον απασχολούν. Πράγματα που πολλές φορές ίσως δεν τα έχει συνειδητοποιήσει κι ο ίδιος. Εγώ θα προσθέσω ότι μου αρέσει απλά το κεφάλαιο Άνθρωπος. Η Επικοινωνία. Η Επαφή. Να γνωρίσω ποιος είσαι. Τι είσαι, τι επιθυμείς, ποια είναι η πορεία της ζωής σου, τα κίνητρά σου, τα θέλω σου, τα όνειρα και οι απογοητεύσεις σου…

Έτσι, ενώ οι πραγματικοί μου φίλοι μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού, πάντα θα με δεις να συνομιλώ, ρωτώ, πιάνω κουβέντα με τον άνθρωπο της διπλανής πόρτας. Στο σουπερμάρκετ. Στη δουλειά. Στη στάση του λεωφορείου, που κάποτε που εξομολογήθηκαν σε 10 μόλις λεπτά, την ιστορία ολάκερης ζωής!! Ο σύντροφός μου κρυφά με «καμαρώνει», ωστόσο πάντα αστειεύεται μαζί μου πάνω στο ζήτημα. «Μα καλά, πότε πρόλαβες και τα έμαθες όόόόλα αυτά πάλι;;;»

Εγώ, χωρίς πάλι να ξέρω γιατί, αναπνέω μέσα από όλο αυτό. Ίσως, γιατί μου θυμίζει ότι, deep down inside, είμαστε όλοι ίδιοι. Όντα με άλλα πρόσωπα, αλλά τις ίδιες ανησυχίες πάνω κάτω και επιθυμίες. Τις ίδιες περίπου πορείες και προβληματισμούς. Αν έχεις διάθεση να ακούσεις, αν είσαι good listener, ο κόσμος θέλει απελπισμένα να μιλήσει. Να ρωτήσει. Να συγκρίνει. Να συμβουλευτεί. Να ανταλλάξει απόψεις… Όταν δε μια μικρή ή μεγάλη συζήτηση συνοδεύεται και από χαμόγελα κατανόησης ή ουσιαστικούς δίαυλους επικοινωνίας, θαρρώ πως έχω αναπνεύσει το οξυγόνο ενός ολόκληρου μήνα…

Στην κατηγορία αυτή βέβαια υπάγεται και το blogging και οι συζητήσεις με όλους του φίλους της παρεούλας μας εδώ μέσα… 😉

Τέσσερα:Η  παντός τύπου έρευνα

roads

Δώσε μου ένα θέμα και βάλε με να το ψάξω. Τώρα πια στην εποχή που ζούμε, περισσότερο εννοώντας το Διαδίκτυο. Θα με βρεις να ψάχνω για…αιώνες. Όσο δε διαρκεί αυτό, η αδρεναλίνη μου παραμένει στα ύψη. Πολλές φορές βέβαια καταλήγω απλά να κάνω… «έρευνα» για πράγματα που θα με απασχολήσουν στο απώτερο μέλλον, όπως για το που θα πάω πχ διακοπές το καλοκαίρι, ενώ έξω ρίχνει…χιόνι!

Ωστόσο,όλο αυτό,απλά μου φτιάχνει τη διάθεση βρε παιδί μου!

rainy night

Πέντε: Σπιτική Ζεστασιά:

με την κυριολεκτική έννοια. Στο παλιό διαμέρισμα, που ήταν και λίγο ταλαιπωρημένο, ανάβαμε συχνά το τζάκι, κι ας μην τράβαγε η καμινάδα!Τι πιο όμορφο από το να βρέχει έξω, εσύ μέσα με το τζάκι και χαλαρωτική μουσική να διαβάζεις εφημερίδες ή ένα αγαπημένο βιβλίο…Απόλαυση! 

Τη θέση τώρα του αναμμένου τζακιού στο καινούργιο διαμέρισμα, και με το άσθμα μου πλέον να καθιστά τον καπνό απαγορευτικό, έχουν πάρει πλέον τα κεριά. Μεγάλα μέσα στο «σώμα» του τζακιού, μικρά πάνω στα coffee tables. Και μετά ταινιούλα ή αγαπημένο βιβλίο, ντιμάρωντας και τον υπόλοιπο φωτισμό. Απλά, μαγεία!

music

ΈξιΗ μουσική

Νομίζω δεν θα μπορούσα να ζήσω χωρίς αυτήν. Είμαι το άτομο που όταν είναι σπίτι, συνήθως το ραδιόφωνο είναι πάντα ανοιχτό. Δεν παίζει κάθε φορά τον ίδιο σταθμό, ούτε τα ίδια τραγούδια. Εξαρτάται από τη διάθεση ή την δραστηριότητα μου.

Η μουσική έχει το χάρισμα να σε μεταφέρει στον πιο μακρινό κόσμο, στην πιο ξεχωριστή ή διαφορετική κουλτούρα, να σου φέρει δάκρυα ή να σου χαρίσει χαμόγελα με ένα απλό play. Κάποτε, όταν έπαιζα πιάνο -και κυρίως όταν συνέθετα τη δική μου μουσική- έλεγα με τις μελωδίες μου πολλά περισσότερα από αυτά που μπορούσα να εκφράσω με λόγια.

Χρόνια πια τη θέση του πιάνου μου έχει πάρει πλέον το γράψιμο…ελπίζω σύντομα να φτάσω και σε αυτό το στάδιο:

novel

Επτά:Οι βεράντες μου

plants

Είμαι παιδί των λουλουδιών και των δέντρων. Μιλώ στα λουλούδια μου και καθαρίζω τα ξερά φυλλαράκια των φυτών που έχω μέσα στις γλάστρες μου. Χαζεύω τα πουλιά να παίρνουν φύλλα ή ξυλαράκια την άνοιξη σαν φτιάχνουν τις φωλιές τους. Τα άνθη που ξυπνούν με την ανατολή του ηλίου και κλείνουν την ημέρα που πέρασε στα κλειστά τη νύχτα μπουμπούκια τους…

Ένας μικρόκοσμος είναι και αυτά, που έχει την ανάγκη μου και το φως του ήλιου…

Κλείνοντας την παραπάνω ανάρτηση, και ενθυμούμενη  μια από τις τελευταίες αναρτήσεις της μαγισσούλας για τον Επίκτητο συνειδητοποιώ ότι έχουμε πολλά, μικρά, απλά πραγματάκια γύρω μας να μας τροφοδοτούν με κουράγιο, όρεξη αλλά και ενέργεια και που τελικά μας κάνουν να αισθανόμαστε ευγνώμονες και ευτυχισμένοι, παρ’ολη την ρουτίνα της καθημερινότητάς μας…

Τελικά, τι πιο σημαντικό και καθημερινά γενναιόδωρο για τους εαυτούς μας από αυτό;;;

grateful

25 thoughts on “Συνήθειες που με κάνουν να χαμογελώ

  1. To 1 το 4 και το 5… Πόσο ταυτίζομαι. Και γω ξυπνάω τα πρωινά τώρα τελευταία και βρίσκω έτοιμο καφε. Αυτό και μόνο αποτελεί καλή αφορμή για να τον παντρευτώ. Τζάκι έχουμε κ μεις ενα μικροσκοπικο που το έχω γεμίσει με κεριά. Για φέτος δεν τα έχω ανάψει όμως τώρα που βγήκε το κρύο… Στη σπιτική ζεστασία θα προσθέσω και το να την απολαμβάνεις μόλις έχεις καθαρίσει και τακτοποιήσει το σπίτι. Ταιριάζουμε πολύ απ’ ότι βλέπω.

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Οκ, λοιπον, δεν είμαι η μόνη που αγκαρεύει τον καλό της με τον καφε…😊😜Εννοειται Κατινακι μου πως πρεπει το σπιτι να ειναι καθαρό και τακτοποιημένο!! (Έχω ολίγον τι ψυχαναγκασμό κ με αυτό…😊). Αχ, ναι, τζακάκι ή κεριά…Και με τα απιθανα τσαγάκια για τα οποια μας διηγείσαι στο μπλογκ σου, και δεν τα εχουμε εδω στην Ελλάδα! (Καλα, και με τα «ντόπια» θα βολευτούμε…) 😜Αν δεν ταιριάζαμε, δεν θα συν-μπλογκαραμε Κατινακι μου! Κοιτά να ντυθείς ζεστά τούτες τις μερες, εκει στο Βορρά, τωρα που ψιλό χειμώνιασε!!

    Μου αρέσει!

  3. Όλο το post σου από την αρχή μέχρι το τέλος βγάζει τόση ζεστασιά! Λοιπόν έχουμε και λέμε!
    1)Το προηγούμενο Σάββατο έλεγα στον φίλο μου ότι μόλις ακούω την καφετιέρα το πρωί,γουργουρίζω κι εγώ από χαρά!Δυστυχώς,κι εγώ μόνο το σκ το απολαμβάνω αυτό αλλά αξίζει!
    3)Κι εμένα μου αρέσει η επικοινωνία με ανθρώπους (εκτός απο τις μέρες που δεν αντέχω ουτε τον εαυτό μου ).Αφού οι φίλοι μου με πειράζουν λέγοντας μου ότι πρέπει να σταματήσω να μιλώ με αγνώστους :ρ
    5) Σαν το σπιτάκι σου δεν έχει πουθενά!Αυτό το νιώθω περισσότερο τώρσ που μένω στον δικό μου χώρο και το έχω κάνει σχεδόν όπως θέλω εγώ. Αυτό που περιγράφεις είναι το ιδανικο σαββατόβραδο 😉

    Αρέσει σε 1 άτομο

  4. Λοιπόν, Σοφάκι έχουμε μαζευτεί αρκετές εδώ νομίζω που χαιρόμαστε (ακόμα και αν είναι μόνο τα ΣΚ) το γουργουρητό μιας καφετιέρας και γουργουρίζουμε έτσι κι εμείς ευτυχισμένες! 🙂 Οσο για την επικοινωνία, μη νομίζεις, και γω, αν δεν είμαι σε «καλή» μου μέρα, δεν μου παίρνεις κουβέντα! 🙂 Πάντως, ναι, και μένα οι φίλοι μου το ίδιο μου λένε! Αααχ, σαν το σπιτάκι μας πουθενά, ιδιαίτερα όταν έχει καιρό σαν τον σημερινό! Πολλά φιλάκια, καλό υπόλοιπο ΣΚ!

    Αρέσει σε 1 άτομο

  5. Τι όμορφα όλα αυτά!!! Και ναι, με τον καφέ έχω κι εγώ σχέση πάθους!!! Ο καλός μου πάντα ψάχνει τις πιο περίεργες ποικιλίες και ξέρει πως όταν θέλει να με καλοπιάσει ένας είναι ο δρόμος για την καρδιά μου: ένας καλός καφές 🙂

    Αλλά το μόνο στο οποίο δεν το έχω βρε παιδί μου είναι τα φυτά! Λατρεύω να τα βλέπω, τα θαυμάζω αλλά πραγματικά ,ό,τι πιάνω στα χέρια μου ξεραίνεται!!! Κάτι κάκτους έχω στο μπαλκόνι, και πάλι με δυσκολία τους συντηρώ! ΤΙ να πω, δεν ξέρω!!!

    Καλό απόγευμα σε όλες/όλους! Φωτεινή

    Αρέσει σε 2 άτομα

    • Φωτεινή μου, ναι το θυμαμαι οτι κ συ εχεις μια παθιασμένη σχεση με τον καφε!Τωρα μαθαίνω πως κ το δικό σου έτερον ήμισυ φροντίζει με αγάπη τούτη σου τη συνήθεια! 🙂 Μωρε, τα φυτά δεν ειναι κάτι δύσκολο!Δεν χρειάζεται να εχεις πολλα στην αρχη, ούτε φοβερές…γνώσεις! Απλα να ξέρεις ποσο πότισμα χρειάζονται-αλλα θέλουν πολυ, αλλα λιγότερο- κ αν θέλουν σκιά ή ήλιο (εγω αυτα, να ξερεις, τα ψάχνω στο Ίντερνετ-κατηγορία συνηθειών…νρ. 4 που λέω κ πιο πανω, χιχι) . Που κ που οταν το θυμάσαι μπορεις να ρίχνεις κ λιγο λίπασμα κ τελος! Για δες το! Εννοειται οτι σαν αρχάριοι με τα φυτά, δεν ξεκινάμε ποτε με λουλουδάκια πολυ ευαίσθητα σε άσθενειες, βλέπε τριανταφυλλιές (δεν ξερεις πόσες δεν μου φτούρησαν, μεχρι να μάθω τις συνηθειές τους, βλέπεις ποτε δεν ψεκάζω με φάρμακο λουλούδια η γλαστράκια, λογω άσθματος, παντα ακολουθώ εναλλακτικές…μεθόδους). Το ομορφο στα γλαστράκια και γενικότερα τα φυτά μιας βεράντας, είμαι οτι αλλάζουν κ αυτα με το πέρασμα των εποχών! Αλλα ανθίζουν καλοκαίρι, αλλα άνοιξη, έτσι είναι κ όλο τούτο μια συντροφιά! Δοκίμασε να πάρεις μια δαφνουλα για αρχη (την αλλιως λεγόμενη κ «βίνκα» ) ή μια βερμπένα, εύκολα φυτά που ανθίζουν για μεγαλο διάστημα μέσα στο χρόνο, και δεν θέλουν ιδιαίτερες φροντίδες! Καλο υπόλοιπο Κυριακής ευχομαι!!

      Αρέσει σε 1 άτομο

    • Σε ευχαριστω κορίτσι μου! Νομιζω σε τέτοιες εποχές το να γλυκαινόμαστε με τα πιο μικρά, απλά πραγματάκια ειναι απαραίτητο! Οι γιαγιάδες μας, ίσως κ παλιότερα οι γονείς το έκαναν αυτο, εμείς με τα μούτρα στις οθόνες κ τους υπολογιστές, εχουμε αφήσει λιγο τις αισθήσεις κ τις κεραίες μας απέναντι στα μικροπράγματα να χαλαρώσουν, οπότε ευκαιρία να τα ξαναθυμηθούμε! 😉😊

      Αρέσει σε 1 άτομο

  6. Κι εγώ κάνω μια προσπάθεια να σηκώνομαι νωρίς να κάνω καφέ στο tomary μου,αλλά δεν τα καταφέρνω πάντα… 😦
    μου άρεσαν οι απαντήσεις σου πολύ…διάλεξες πράγματα που όχι μόνο σε κάνουν να χαμογελάς,αλλά είναι μοναδικά!
    κάθε ένα,πραγματική πνοή!
    καλησπέρα!!

    Αρέσει σε 2 άτομα

  7. Καλώς τη Νικολετα μας! Λοιπον, αυτο που κάποιος απο το ζευγάρι ετοιμάζει τον καφέ του κ στον αλλο ως πράξη φροντίδας μου αρέσει τοοοοσο πολύ που το διαβάζω από πολλούς από σας! (Βεβαια το Τομάρυ σου τις Δευτέρες -αν θυμαμαι σωστα;-μπορεί κι εκείνο που θα ειναι πιο ξεκουραστο να σου φτιάχνει το δικό σου καφεδάκι, να του το πεις! 😜😜😁
    Να κοιτάμε γύρω μας περισσοτερο, υπάρχουν πολλα μικρά πραγματάκια αξία να μας κάνουν να χαμογελάμε κ μοναδικά για τον καθένα μας -κ για μενα το blogging κ οι «συζητήσεις της παρεούλας μας ειναι ενα απο αυτά!! Καλό υπόλοιπο Κυριακής κ στα δυο σας, ευχομαι!

    Αρέσει σε 2 άτομα

  8. Είναι απίστευτο τελικά (είναι επιβεβαίωση)! πόσα κοινά έχουμε, εκτός απ΄τον καφέ που δεν μου αρέσει καθόλου και είναι κάτι που ξέρεις!!! 😛 Η επικοινωνία και για μένα είναι ΖΩΗ! όπως και η αγάπη μου στη φύση! 😉
    Μου άρεσε πολύ πολύ πολύ όλη αυτή η παρουσίαση! 🙂
    Θα μπορούσα να σου γράψω τεράστιο σεντόνι, αλλά για μένα είναι ευτυχία που σε συνάντησα έστω και διαδικτυακά και ελπίζω πως θα γνωριστούμε και ζωντανά… σύντομα! 😉

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά με όλη μου την Αγάπη! ❤

    ΥΓ: Πάλι δεν έλαβα ειδοποίηση γι αυτό το ποστ! γιατί; 😦

    Αρέσει σε 2 άτομα

    • Μαγισσουλα μου ημουν σίγουρη οτι θα σου άρεσε τούτη δω η ανάρτηση, γνωρίζοντας την αγάπη σου κ αναγκη σου για ανθρώπινη επικοινωνία κ επαφή (το α, κεφάλαιο!) και βεβαια το σεβασμό που τρέφεις για τη φύση κ τις χαρές της…Δεν ξέρω γιατι δεν σου έρχονται οι αναρτήσεις μου ως ειδοποίηση!! (Είδα οτι με ξαναέκανες follow, μήπως ειχα βγει απο το reader σου;;) Κι εμενα πολλα σχόλιά σας μου έρχονται συνεχώς στο μαιλ μου στα κινέζικα, κ μπορώ να τα διαβάσω μόνο αν μπω στη κανονική σας σελίδα. 😳😳Α! Εσυ έκανες «παράθεμα» στην αναρτησή σου για τον Επίκτητο την παραπάνω ανάρτηση;Γιατί κάτι τέτοιο είδα στο μπλογκ σου, αλλα δεν ξέρω αν κατάλαβα καλα…Δεν ξέρω καν πως κανει κανεις παράθεμα, όποιος ξέρει ας μου πει!!!😜😳

      Πολλα πολλα πολλα αφιλακια από καρδιας μαγισσούλι μου, η χαρα που σε έχω γνωρίσει το ερεις πως ειναι αμοιβαία, κ η «κανονική» μας συνάντηση ευχομαι να ακολουθήσει πολύ σύντομα!!
      😘❤️❤️

      Μου αρέσει!

  9. Οκ, και πάλι ντροπή μου που το ανακαλύπτω μόλις τώρα!!! (μετά δηλαδή από το σχόλιο που μου άφησες στο μπλογκ ότι έχεις απαντήσει στο tag). Είμαι κυριολεκτικά απαράδεκτη και δεν μπορώ να καταλάβω πού τις κρύβει αυτό το gmail τις ειδοποιήσεις για τα καινούρια ποστς! Τεσπα, σταματάω την γκρίνια και από δω και στο εξής υπόσχομαι ότι απλά θα κλικάρω το μπλογκ σου για να ελέγχω «χειροκίνητα» τις νέες αναρτήσεις. (… να ξέρεις, αν αυξηθούν τα στατιστικά σου, εγώ θα είμαι η αιτία!!)

    Λοιπόν, όσο για το tag… θα ακουστεί κλισέ αν πω ότι μοιάζουμε σχεδόν σε όλα!!!!?? Και λέω «σχεδόν» γιατί στο μόνο που διαφέρουμε είναι στην λατρεία της φύσης. Δυστυχώς μετά από αλλεπάλληλα κρούσματα αλλεργιών, εγκατέλειψα από πολύ μικρή την όποια επαφή με τη φύση! Οπότε στο 2 θα πω απλά ότι λατρεύω το περπάτημα μεσα στην πόλη (όσο μουντή κι αν τη νομίζουν οι άλλοι, εμένα ευτυχώς δεν με πειράζει) και για το 7 θα πω ότι λατρεύω τη βεράντα απλά επειδή μπορώ να χαζεύω τους περαστικούς.
    Και για το θέμα έρευνα… εντάξει, με συγκινείτε!! Και κάποια άλλη μπλογκερ το είχε αναφέρει σε απάντησή της και νιώθω πραγματικά συγκινημένη γιατί μέχρι χθες νόμιζα ότι μόνο εγώ το κάνω και ένιωθα το λιγότερο τρελή! 😦

    Φιλάκια πολλά!!!!

    Υ.Γ. Και πάλι σόρρυ για το καθυστερημένο σχόλιο. Τώρα θα κάτσω να ελέγξω όλα σου τα άρθρα και να δω τί μου έχει ξεφύγει… (απαράδεχτη!! 😦 )

    Αρέσει σε 1 άτομο

  10. Δεν πειράζει βρε Μαριαννα μου!!! Μην ανησυχείς με τέτοια! 😘😘
    Εγω τωρα που ξαφνικά στερούμαι χρόνου βάζοντας στο προγραμμα τον Εθελοντισμό, να δω ποτε θα βρω χρόνο να σας απαντώ…!Απο τα παλιότερα πόστ σου κιόλας (10 random things about me) ειχα συνειδητοποιήσει ποσο ειλικρινα μοιάζουμε, οσο και για το σχολιο περί Έρευνας, εννοειται απο εσένα το περίμενα!😁
    Είμαι και γω καργα αλλεργική, αλλα την Φυση την αγαπώ. (Αν και τωρα τις τελευταίες μερες, έχω αρχίσει και κανω διάφορες σκεψεις περί Δαρβίνου, θεωρία του Ισχυρότερου και Προσαρμοστικότερου και…δεν τη βλέπω πια τόσο… ρομαντικά σκεπτόμενη οσο άλλοτε.) (Φταίει η καινούργια μου εθελοντική δραστηριότητα βλέπεις, αλλα αυτη ειναι μια άλλη μακρά και άσχετη συζήτηση -φοβάμαι θα ακολουθήσει σχετικό μου ποστ, ενω στο ντουλάπι ακόμααααα περιμένει το random things about me 😛😛😛)
    Φιλακια πολλα πολλα κοριτσακι !!!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • Θέλω μέρες να σε ρωτήσω τί εθελοντική εργασία είναι αυτή αλλά καλύτερα να αφιερώσεις ένα καινούριο ποστ και να τα συζητήσουμε εκεί με την άνεσή μας! Μην ανησυχείς, θα περιμένουμε… άλλωστε όλοι μας υπολειτουργούμε τώρα τελευταία όσον αφορά στα μπλογκς γιατί (μάλλον λόγω φθινοπώρου) έπεσαν πολλές οι δουλειές!! 🙂

      Φιλάκια πολλά πολλά!!

      Μου αρέσει!

  11. Κατερινάκι, να σου ευχηθώ πρώτα Καλή Χρονιά! Υγεία, αγάπη κι ευτυχία εύχομαι να γεμίσουν το νέο έτος για σένα και το »Λιονταράκι» σουυ! 🙂 Να έχεις πολλές μέρες γεμάτες από όοοολες αυτές τις στιγμές που μας περιέγραψες και που σε κάνουν να χαμογελάς! 😀

    Καλά εεεε φοβερόοοο το ποστ αυτόο!! Πολύ γλυκό κι αισιόδοξο, μου έδωσε ώθηση να θυμηθώ και να αναλογιστώ τι με κάνει εμένα να είμαι χαρούμενη! 🙂 Πιστεύω από κάτι τέτοια, όταν λέγονται με ειλικρίνεια φυσικά, καταλαβαίνει κανείς πολλά για τον χαρακτήρα και την προσωπικότητα ενός ατόμου. Κι εσύ όπως πάντα φαντάζεις πολύ-πολύ γλυκιά! 🙂 Περιττό να πω ότι λατρεύω κι εγώ τον καφέ, οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας ή και…….της νύχτας!! 😀 😛 Αγαπώ επίσης τα χουχουλιάρικα απογεύματα στο σπίτι με καλά βιβλία τριγύρω.. 🙂

    Σε χαιρετώ πάλι, μετά από καιρό, όλο χαρά ωστόσο ❤ .

    Αρέσει σε 1 άτομο

  12. Φωνούλα μου γλυκιά και ξεχωριστή, Χρονια πολλα , Καλη Χρονιά γεμάτη σωματική και ψυχική υγεία ευχομαι, και πολλούς ανθρώπους γύρω σου που θα σε κάνουν να χαμογελάς και που θα γεμίζουν την καρδια και την ευγενική ψυχή σου. Α! Και πολλή πολλή έμπνευση για γράψιμο, όπως αυτο το ιδιαίτερο και ταλαντούχο στο οποίο μας εχεις συνηθίσει!
    Σε ευχαριστώ και για τις ευχές για το Λιονταρακι μου, το οποίο τις τελευταίες μερες ψήθηκε με ασυνήθιστα 39 άρια, τωρα ειναι καλυτερα, για να δούμε θα ησυχάσουμε τωρα λιγο; (Τα Χριστούγεννα μας πέτυχαν με άλλη ιωσούλα, γαστρεντερίτιδας, χιχιχι)

    Αχ. σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια, προσπαθώ να παραμένω «αθώα» και με ενα γλυκο χαμόγελο, αν και τα τελευταια γεγονότα -εθνικά/διεθνή/προσωπικά μου- με έχουν ρίξει λιγο, κ απο γλυκιά μάλλον έχω θυμηθεί λιγο περισσοτερο τον στριφτό και γκρινιάρικο χαρακτήρα μου 😁 οπότε το σχόλιο σου εδω, εκτος απο τεράστια χαρα μου δινει την αφορμή να ξανακάνω minding my own words (που λέμε και στο χωριό μου) και να ξαναθυμηθώ, κόντρα στους καιρούς , τα απλα, μοναδικά πραγματάκια που με κάνουν χαρούμενη…

    Φιλάκι σβουρηχτό, απο καρδιας στελνω, κοριτσακι! 😊😊❤️

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

